1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację ................................................................................................... Załącznik Nr 2 do Uchwały Rady Gminy Solina Nr II/ 11 / 02 z dnia 6 grudnia 2002 r. IPN - 1 INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH na 2. Rok ........................................ Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U.z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z późn.zm. ) Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku. Miejsce składania: Wójt Gminy Solina właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI 3. Wójt Gminy Solina 38 - 610 Polańczyk, ul. Wiejska 2 B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ ( osoby fizycznej ) B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE 4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz 5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek 6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów 7. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia 8 Imię ojca, imię matki 9. Numer PESEL B.2 ADRES ZAMIESZKANIA 10. Kraj 11. Województwo 12. Powiat 13. Gmina 14. Ulica 15. Numer domu / Numer lokalu 16. Miejscowość 17. Kod pocztowy 18. Poczta C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI 19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę) q 1.informacja składana po raz pierwszy q 2. korekta uprzednio złożonej informacji ( wykazu ) D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW 1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków 20. ................................................................................................... m2 2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych 21. ....................................................................................................ha 3. zajętych pod budownictwo mieszkaniowe 22. .................................................................................................... m2 4. zajętych pod budownictwo letniskowe 23. .................................................................................................... m2 5. pozostałe grunty 24. ....................................................................................................m2 D.2. POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI ( *) 1.budynków mieszkalnych -ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m 25. ...................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 * Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. 2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem, w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m 26. ...................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 3. zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem, w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m 27. ...................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 ....................................................................................................m2 ......................... 4. zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych ogółem, w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m 28. ...................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 5. pozostałych ogółem w tym: - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni) - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m 29. ..................................................................................................m2 ...................................................................................................m2 .............. ...................................................................................................m2 ..... D.3 BUDOWLE 1. budowle (wartość, określona na podstawie art.4 ust.1 pkt.3 i ust.3-7) 30. .....................................................................................................zł E .INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH Przedmiot zwolnienia Powierzchnia lub wartość nieruchomości 1. Grunty pod wodami płynącymi i kanałami żeglownymi z wyjątkiem jezior oraz gruntów zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych 31. ...........................................................................................................................m2 2. Budynki gospodarcze lub ich części służące wyłącznie działalności leśnej lub rybackiej 32. ..........................................................................................................................m2 3. Budynki gospodarcze lub ich części położone na gruntach gospodarstw rolnych, służących wyłącznie działalności rolniczej 33. ..........................................................................................................................m2 4. Budynki gospodarcze lub ich części zajęte na prowadzenie działów specjalnych produkcji rolnej 34. ..........................................................................................................................m2 5.Grunty wpisane indywidualnie do rejestru zabytków, pod warunkiem ich utrzymania i konserwacji, zgodnie z przepisami z wyjątkiem części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej 35. ..........................................................................................................................m2 6.. Budynki wpisane indywidualnie do rejestru zabytków, pod warunkiem ich utrzymania i konserwacji, zgodnie z przepisami o ochronie zabytków, z wyjątkiem części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej 36. ...........................................................................................................................m2 7. Budowle wałów ochronnych, grunty pod wałami ochronnymi i położone w międzywałach, z wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej przez inne podmioty niż spółki wodne, ich związki oraz związki wałowe 37. ...........................................................................................................................zł 8.Grunty stanowiące nieużytki za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej 38. ............................................................................................................................m2 9. Użytki ekologiczne za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej 39. ...........................................................................................................................m2 10. Grunty zadrzewione i zakrzewione za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej 40. ..........................................................................................................................m2 11. Grunty stanowiące działki przyzagrodowe członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych, którzy spełniają jeden z warunków: a/osiągnęli wiek emerytalny, b/ są inwalidami zaliczonymi do I albo II grupy, c/ są niepełnosprawnymi o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, d/ są osobami całkowicie niezdolnymi do pracy w gospodarstwie rolnym albo niezdolnymi do samodzielnej egzystencji 41. ...........................................................................................................................m2 12. Grunty pracowniczych ogrodów działkowych, z wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej 42. ..........................................................................................................................m2 13. Budynki i budowle nowo wybudowane bądź zmodernizowane, oddane do użytkowania, wykorzystywane przez grupę producentów rolnych na działalność statutowa, po uzyskaniu wpisu do rejestru grup - w okresie 5 lat od dnia uzyskania wpisy grupy do rejestru 43. .......................................................................................................................... 14. Rurociągi i przewody sieci rozdzielczej wody oraz budowle służące do odprowadzania i oczyszczania ścieków (wartość, określona na podstawie art.4 ust.1 pkt.3 i ust.3-7) 44. .......................................................................................................................... zł F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO ( niepotrzebne skreślić ) Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. 45. Imię 46. Nazwisko 47. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok) 48. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO 49.Uwagi organu podatkowego 50.Data i podpis przyjmującego formularz