Referaty do 01.04.2016
STRONA: 2 z 2
Wprowadził: Mariusz Piątkowski
| Udostępniono: 2014-12-05 | Czas wytworzenia: 2014-12-05 |
|
|
Referat: |
Finansowo-Podatkowy - FP |
Osoba kierująca: |
Urszula Matuszewska
|
Telefon: |
13 469 21 18
|
Email: |
u.matuszewska@esolina.pl |
Zadania: |
1/ Wykonywanie budżetu Gminy, prowadzenie analiz dochodów i wydatków oraz przedkładanie wniosków w przedmiocie gospodarki finansowej Wójtowi i Radzie Gminy. 2/ Prowadzenie funduszy celowych. 3/ Naliczanie i pobór podatków i opłat lokalnych określonych w odrębnych przepisach. 4/ Naliczanie i pobór opłat za wodę z wodociągów stanowiących własność Gminy. 5/ Naliczanie i pobór opłat w zakresie usuwania stałych odpadów komunalnych. 6/ Prowadzenie rachunkowości wpływów i wydatków budżetowych. 7/ Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym. 8/ Prowadzenie obsługi kasowej. 9/ Współpraca z Urzędem Skarbowym, bankiem wykonującym obsługę kasową, bankiem finansującym oraz Regionalną Izbą Obrachunkową. 10/ Kontrola gospodarki finansowej gminnych jednostek organizacyjnych. 11/ Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz sprawozdawczości w tym zakresie. 12/ Aktualizacja, przeszacowanie i umorzenie wartości środków trwałych. 13/ Prowadzenie ewidencji dzierżaw mienia komunalnego oraz ściąganie należnych opłat. 14/ Koordynowanie czynności Gminy w zakresie podatku od towarów i usług / / VAT /. |
|
Podmiot publikujący: Urząd Gminy Solina | Zatwierdził do publ.: Sekretarz Gminy | Wytworzył informację: Mariusz Piątkowski | Rejestr zmian: brak zmian |
|
Ilość załadowań tej pozycji menu:
11308Ilość dokumentów w dziale:
6